Kapat
Arama yapmak için en az bir kelime giriniz.
Başa dön

Doğa, Spor ve Eğitim… Marmaris’ten Merhaba!

Gökkuşağı projemizin vazgeçilmez bir parçası olan Mavi Sınıf bu yıl yedinci yılında ! Öğrencilerimiz, 25 ve 30 eylül tarihleri arasında gerçekleşen bu gezinin ilk günlerini bizlerle paylaşıyorlar.

Mavi Sınıf Marmaris’te

“Sabah gözlerimi açtığımda güneş henüz oteli ziyaret etmemişti. Kat kat yorganlara sarılmış olmama karşın üşüyerek ve garip ama tanıdık bir gürültü ile Marmaris’teki ikinci günüme başladım. Oda arkadaşımla odamızdan çıktık ve Fransızca konuşmaya çalışarak kahvaltıya indik.

Saat sekizde başlayan ilk dersimiz Fransızca 2’de fotoğraf projelerimizi yaptık. Fotoğrafların konusu ekosisteme (su, hava,toprak…) zarar veren atıkları çekmekti. (Tabii bunu yaptıktan sonra atıkları kaldırmayı unutmadık.)

Beş dakikalık bir aradan sonra spor faaliyetleri için sınıfımla bahçede toplandık. Sınıfım iki gruba ayrılmıştı. Benim bulunduğum grup bisiklet yaparken diğer grup kano yapıyordu. Bisikletlerimizi seçtik, kasklarımızı taktık, suyumuzu aldık… Yokuş çıktık, engebeli yolları aştık. Yolda mola vermemize rağmen çok yoruldum. İyi yanından bakılacak olursa gördüğümüz ağaçlar ve yanlarından geçerken bizi ferahlatmak için su sıkan turistler (muhtemelen sadece eğlenmek için yapmışlardır) gayet güzeldi.

Yemekten sonraki programımız okulda yaptığımız normal derslerdi. İlk dersimiz Fransızca ve sonra da kimyaydı. Her biri bir buçuk saatti. Fransızca dersinde çevreyi korumak ile ilgili bilmediğim bir sürü ilginç ve gelecek hayatımda işe yarayacak bilgi öğrendim. Kimya dersinde ise kimyasal değişik renkli karışımlar gerçekleştirmek beni büyüledi.

Ve sıra kulüplere gelmişti. Tüm kulüpler toplanmış kendi faaliyetlerini yapıyor ve fikir alışverişinde bulunurken eğleniyorlardı. Gerçekten çok mutlu bir ortamdaydım !

Akşam yemeğinden sonra sırada etüt saati vardı: Verilen ödevlerin yapıldığı saat…

Son etkinliğimiz ise otelin düzenlediği danslı etkinlikti. Dans en sevdiğim sanat…Sonsuza kadar dans edebilirdim fakat etkinlik on buçukta bitti. Odama geldiğimde ise üstümdekilere aldırış etmeden kendimi yatağa attım, pikemi üstüme aldım ve uyudum. Müthiş bir güne müthiş bir son…”