Kapat
Arama yapmak için en az bir kelime giriniz.
Başa dön

İtalya’da Güzel Bir Haftasonu

İngilizce MUN Kulübünün iki öğrencisi Cenova seyahatimizin sona erdiği bu haftasonu hakkındaki izlenimlerini aktarıyorlar.

Cumartesi günü, her zaman olduğu gibi, yine güzel bir Cenova sabahına uyandık. Hepimiz komitelerimizdeki yerlerimizi aldık ve öğlene kadar çözüm önerilerimiz ile ilgili çalışmalarımızı sürdürdük. Her komite, Genel Kurul’a ve Geliştirme Komisyonu’na sunulmak üzere bir çözüm taslağı üzerinde karar kıldı. Yemek molasından sonra çözümlerin son şekli tartışıldı ve oylama yapıldı. Tüm çalışmalar tamamlandıktan sonra sıra kapanış törenine geldi ve böylece eğitici GeMUN maceramız da sona ermiş oldu.

Ertesi gün, otelden her zamankinden daha erken ayrıldık ve yaklaşık 3,5 saat süren bir otobüs yolculuğundan sonra Avrupa’nın en göz kamaştıran şehirlerinden biri olan Floransa’ya (İtalyancada “Firenze” vardık. Rehberimiz bizi şehir merkezinde dolaştırarak, dünyaca ünlü yerleri gösterdi. Kentin tarihi önemini anlattı, kiliseyi, katedrali ve milli kütüphaneyi tanıttı. 1960’lı yıllarda büyük zarar veren sel baskınından bahsetti.

Hayranlıkla izlediğimiz bunca sanat eserinden sonra turumuza dar sokakları ve ünlü “Ponte Vecchio” köprüsü gibi yerleri gezerek devam ettik. Yorgunluğumuzu hissetmeye başladığımız zaman da bir İtalyan espressosu eşliğinde bölgeye özgü tatları deneyerek mola verdik.Şehirden ayrılmadan önce hatıra olarak küçük hediyelikler satın almayı da ihmal etmedik. Floransa, bu unutulmaz gezimizin son durağı oldu.