Hedefler ve Program
Fiziksel etkinliklerin insan yaşamının önemli bir boyutunu oluşturduğu ve örgün eğitim sürecinin bir parçası olduğu kabul görmüş ve bilimsel olarak ortaya konmuştur. Beden Eğitimi eğitim programlarının bütünleyici bir parçası olma özelliği dolayısıyla bireyin fiziksel aktiviteler aracılığıyla psikomotor, bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanda gelişimine katkıda bulunur.
Haftada, her biri 40 dakikalık 2 ders
Öğretim ve Öğrenme Hedefleri
- Düzenli spor yapma alışkanlığını kazandırmak
- Farklı spor dallarının hareket ve tekniklerini öğrenmek
- Kişisel gelişimi sağlamak
- Sağlıklı yaşama özendirmek
- Takım oyunlarında strateji uygulamayı ve ekip halinde davranmayı öğrenmek
- Spor ve fairplay bilinci kazandırmak.
Yıllık Program
Alt Öğrenme Alanları :
Genel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Serbest hareketler
- Ritmik hareketler
- Oyun ve drama
Özel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Bireysel sporlar ve mücadele sporları
- Alan mücadele sporları
- File ve raket sporları
- Doğa sporları
- Zeka sporları
- Dans
Kişisel Gelişim ve Sağlıklı Yaşam
- Serbest zaman etkinlikleri
- Yaşam boyu egzersiz
- Fiziksel gelişim gözlemi
- Temel sağlık bilgisi
Spor Bilinci ve Organizasyonlar
- Türkiye’de ve dünyada spor
- Spor etiği ve olimpizm
- Ulusal ve uluslararası spor organizasyonları
Atatürk ve Ulusal ve Resmi Bayramlar
- Atatürk ve spor
- Tören ve kutlamalar
Kullanılan Yöntemler
Komutla öğretim, alıştırmayla öğretim, işbirliği ile öğretim, kendini denetlemeyle öğretim, katılımla öğretim, yönlendirilmiş buluş, problem çözme, bireysel programlama, öğrencinin başlatması, kendi kendine öğrenme, taktik oyun yaklaşımı, spor eğitimi modeli, kişisel ve sosyal sorumluluk modeli, anlatım yöntemi, spor karşılaşmaları ve turnuvalara katılım.
Hedefler ve Program
Fiziksel etkinliklerin insan yaşamının önemli bir boyutunu oluşturduğu ve örgün eğitim sürecinin bir parçası olduğu kabul görmüş ve bilimsel olarak ortaya konmuştur. Beden Eğitimi; eğitim programlarının bütünleyici bir parçası olma özelliği dolayısıyla bireyin fiziksel aktiviteler aracılığıyla psikomotor, bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanda gelişimine katkıda bulunur.
Haftada, her biri 40 dakikalık 2 ders
Öğretim ve Öğrenme Hedefleri
- Düzenli spor yapma alışkanlığını kazandırmak
- Farklı spor dallarının hareket ve tekniklerini öğrenmek
- Kişisel gelişimi sağlamak
- Sağlıklı yaşama özendirmek
- Takım oyunlarında strateji uygulamayı ve ekip halinde davranmayı öğrenmek
- Spor ve fairplay bilinci kazandırmak.
Yıllık Program
Genel hareket bilgi ve beceriler
- Serbest hareketler
- Ritmik hareketler
- Oyun ve drama
Özel hareket bilgi ve beceriler
- Bireysel sporlar ve mücadele sporları
- Alan mücadele sporları
- File ve raket sporları
- Doğa sporları
- Zeka sporları
- Dans
Kişisel Gelişim ve Sağlıklı Yaşam
- Serbest zaman etkinlikleri
- Yaşam boyu egzersiz
- Fiziksel gelişim gözlemi
- Temel sağlık bilgisi
Spor Bilinci ve Organizasyonlar
- Türkiye’de ve dünyada spor
- Spor etiği ve olimpizm
- Ulusal ve uluslararası spor organizasyonları
Atatürk ve Ulusal ve Resmi Bayramlar
- Atatürk ve spor
- Tören ve kutlamalar
Kullanılan Yöntemler
Komutla öğretim, alıştırmayla öğretim, işbirliği ile öğretim, kendini denetlemeyle öğretim, katılımla öğretim, yönlendirimiş buluş, problem çözme, bireysel programlama, öğrencinin başlatması, kendi kendine öğrenme, taktik oyun yaklaşımı, spor eğitimi modeli, kişisel ve sosyal sorumluluk modeli, anlatım yöntemi, spor karşılaşmaları ve turnuvalara katılım.
Hedefler ve Program
Fiziksel etkinliklerin insan yaşamının önemli bir boyutunu oluşturduğu ve örgün eğitim sürecinin bir parçası olduğu kabul görmüş ve bilimsel olarak ortaya konmuştur. Beden Eğitimi; eğitim programlarının bütünleyici bir parçası olma özelliği dolayısıyla bireyin fiziksel aktiviteler aracılığıyla psikomotor, bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanda gelişimine katkıda bulunur.
Haftada, her biri 40 dakikalık 2 ders
Öğretim ve Öğrenme Hedefleri
- Düzenli spor yapma alışkanlığını kazandırmak
- Farklı spor dallarının hareket ve tekniklerini öğrenmek
- Kişisel gelişimi sağlamak
- Sağlıklı yaşama özendirmek
- Takım oyunlarında strateji uygulamayı ve ekip halinde davranmayı öğrenmek
- Spor ve fairplay bilinci kazandırmak.
Yıllık Program
Alt Öğrenme Alanları :
Genel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Serbest hareketler
- Ritmik hareketler
- Oyun ve drama
Özel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Bireysel sporlar ve mücadele sporları
- Alan mücadele sporları
- File ve raket sporları
- Doğa sporları
- Zeka sporları
- Dans
Kişisel Gelişim ve Sağlıklı Yaşam
- Serbest zaman etkinlikleri
- Yaşam boyu egzersiz
- Fiziksel gelişim gözlemi
- Temel sağlık bilgisi
Spor Bilinci ve Organizasyonlar
- Türkiye’de ve dünyada spor
- Spor etiği ve olimpizm
- Ulusal ve uluslararası spor organizasyonları
Atatürk ve Ulusal ve Resmi Bayramlar
- Atatürk ve spor
- Tören ve kutlamalar
Kullanılan Yöntemler
Komutla öğretim, alıştırmayla öğretim, işbirliği ile öğretim, kendini denetlemeyle öğretim, katılımla öğretim, yönlendirimiş buluş, problem çözme, bireysel programlama, öğrencinin başlatması, kendi kendine öğrenme, taktik oyun yaklaşımı, spor eğitimi modeli, kişisel ve sosyal sorumluluk modeli, anlatım yöntemi, spor karşılaşmaları ve turnuvalara katılım.
Hedefler ve Program
Fiziksel etkinliklerin insan yaşamının önemli bir boyutunu oluşturduğu ve örgün eğitim sürecinin bir parçası olduğu kabul görmüş ve bilimsel olarak ortaya konmuştur. Beden Eğitimi, eğitim programlarının bütünleyici bir parçası olma özelliği dolayısıyla bireyin fiziksel aktiviteler aracılığıyla psikomotor, bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanda gelişimine katkıda bulunur.
Haftada, her biri 40 dakikalık 2 ders
Öğretim ve Öğrenme Hedefleri
- Düzenli spor yapma alışkanlığını kazandırmak
- Farklı spor dallarının hareket ve tekniklerini öğrenmek
- Kişisel gelişimi sağlamak
- Sağlıklı yaşama özendirmek
- Takım oyunlarında strateji uygulamayı ve ekip halinde davranmayı öğrenmek
- Spor ve fairplay bilinci kazandırmak.
Yıllık Program
Alt Öğrenme Alanları :
Genel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Serbest hareketler
- Ritmik hareketler
- Oyun ve drama
Özel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Bireysel sporlar ve mücadele sporları
- Alan mücadele sporları
- File ve raket sporları
- Doğa sporları
- Zeka sporları
- Dans
Kişisel Gelişim ve Sağlıklı Yaşam
- Serbest zaman etkinlikleri
- Yaşam boyu egzersiz
- Fiziksel gelişim gözlemi
- Temel sağlık bilgisi
Spor Bilinci ve Organizasyonlar
- Türkiye’de ve dünyada spor
- Spor etiği ve olimpizm
- Ulusal ve uluslararası spor organizasyonları
Atatürk ve Ulusal ve Resmi Bayramlar
- Atatürk ve spor
- Tören ve kutlamalar
Kullanılan Yöntemler
Komutla öğretim, alıştırmayla öğretim, işbirliği ile öğretim, kendini denetlemeyle öğretim, katılımla öğretim, yönlendirimiş buluş, problem çözme, bireysel programlama, öğrencinin başlatması, kendi kendine öğrenme, taktik oyun yaklaşımı, spor eğitimi modeli, kişisel ve sosyal sorumluluk modeli, anlatım yöntemi, spor karşılaşmaları ve turnuvalara katılım.
Hedefler ve Program
Fiziksel etkinliklerin insan yaşamının önemli bir boyutunu oluşturduğu ve örgün eğitim sürecinin bir parçası olduğu kabul görmüş ve bilimsel olarak ortaya konmuştur. Beden Eğitimi, eğitim programlarının bütünleyici bir parçası olma özelliği dolayısıyla bireyin fiziksel aktiviteler aracılığıyla psikomotor, bilişsel, duyuşsal ve sosyal alanda gelişimine katkıda bulunur.
Haftada, her biri 40 dakikalık 2 ders
Öğretim ve Öğrenme Hedefleri
- Düzenli spor yapma alışkanlığını kazandırmak
- Farklı spor dallarının hareket ve tekniklerini öğrenmek
- Kişisel gelişimi sağlamak
- Sağlıklı yaşama özendirmek
- Takım oyunlarında strateji uygulamayı ve ekip halinde davranmayı öğrenmek
- Spor ve fairplay bilinci kazandırmak.
Yıllık Program
Alt Öğrenme Alanları :
Genel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Serbest hareketler
- Ritmik hareketler
- Oyun ve drama
Özel Hareket Bilgi ve Beceriler
- Bireysel sporlar ve mücadele sporları
- Alan mücadele sporları
- File ve raket sporları
- Doğa sporları
- Zeka sporları
- Dans
Kişisel Gelişim ve Sağlıklı Yaşam
- Serbest zaman etkinlikleri
- Yaşam boyu egzersiz
- Fiziksel gelişim gözlemi
- Temel Sağlık Bilgisi
Spor Bilinci ve Organizasyonlar
- Türkiye’de ve dünyada spor
- Spor etiği ve olimpizm
- Ulusal ve uluslararası spor organizasyonları
Atatürk ve Ulusal ve Resmi Bayramlar
- Atatürk ve spor
- Tören ve kutlamalar
Kullanılan Yöntemler
Komutla öğretim, alıştırmayla öğretim, işbirliği ile öğretim, kendini denetlemeyle öğretim, katılımla öğretim, yönlendirimiş buluş, problem çözme, bireysel programlama, öğrencinin başlatması, kendi kendine öğrenme, taktik oyun yaklaşımı, spor eğitimi modeli, kişisel ve sosyal sorumluluk modeli, anlatım yöntemi, spor karşılaşmaları ve turnuvalara katılım.