Bizi Takip Edin:
Yayın tarihi 26 Eylül 2017

Profesör Ali Nesin İle Matematik

Seyahat ve Okul Gezİsİ

10. sınıf öğrencilerimiz bu yeni deneyimi yaşadıkları için çok mutlu. Büyülü bir atmosferde matematik ve İngilizce derslerini açık havada görüyorlar. Şirince’de Kırmızı Sınıf’a hoş geldiniz!

Öğrencilerimizden Batu A. yoğun geçen iki günün ardından izlenimlerini paylaşıyor:

"Bu sabah 7’de uyandık. 7.30’da kahvaltıya inip, 1 saatte kahvaltımızı yaptık ve derslere başladık. 4 saat dersten sonra çok yorgunduk ve sonrasında uzun bir arada arkadaşlarımızla zaman geçirdik. 45 dakikalık boş zamandan sonra öğle yemeğini Bol Kepçe Lokantası’nda yedik ve Ali Nesin’le olan dersimize başladık. Uzun süre olasılık ve fonksiyon soruları çözdükten sonra, ara öğün olarak servis edilen kekleri yedik. Daha sonra Şirince köyünde geçirdiğimiz zamanda bazılarımız gözlemecilere bazılarımız da cafelere oturduk. 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra köye döndük ve Fransızca etüdüne başladık. Fransızca çalışma kağıdını yaptıktan sonra akşam yemeğine gittik. Akşam yemeğini yedikten sonra günümüzün son aktivitesi olarak Rainman filmini izledik. Daha sonra da yarın sabah koşacağımız için erkenden yatmaya gittik."

Batu A.

Öğrenciler Mavi Sınıfı Anlatıyor

Mavi Sınıfın Marmaris’te İlk Üç Günü

Bizi Takip Edin:
© 2013 Sainte Pulchérie Lisesi - Çukurluçeşme Sok. No: 7 Parmakkapı 34433 Beyoğlu / İSTANBUL