Bizi Takip Edin:

Kırmızı Sınıfta Heyecanlı Bir Gün

Seyahat ve Okul Gezİsİ

Öğrenci İzlenimleri

Matematik Köyü’nde günler oldukça yoğun geçiyor. Ali Nesin ile matematik seminerleri, dersler, etütler derken öğrencilerimiz köydeki 3. günlerinde nefes nefese geçen bir ekip çalışması yaptılar: Define Avı!

Öğrencilerimizden Yağmur, Şirince’deki 3. gününe dair izlenimlerini paylaşıyor:

"Bugün Şirince Matematik köyündeki 3. günümüz. Bazıları için gün sabah koşusuyla erken başladı. İsteyenler M. Sebti ile Şirince köyünde koşarak etrafı dolaştı. Kahvaltıdan sonra herkes sınıflara ayrılarak derslerine girdi. Dersler bitince de "Grand Jeu Chasse Au Trésor" isimli büyük oyun başladı. Beşli gruplar halinde saklanan öğretmenleri bulup sordukları soruları cevaplamaya çalıştık. Bu aktivite bitince yemekhaneye gidip mis gibi kokan keki yedik. Serbest zamanın ardından coğrafya etüdümüz başladı. On beş dakika ara verip etüde kitap okuyarak devam ettik. Yaklaşık bir saatlik aradan sonra toplanıp İngilizce konumuz olan otizm hakkında bir film izledik. Ve her akşamki gibi saat 22:30’da ışıkları söndürdük."

Galeri

Mavi Sınıfın Marmaris’te İlk Üç Günü

Profesör Ali Nesin İle Matematik

Bizi Takip Edin:
© 2013 Sainte Pulchérie Lisesi - Çukurluçeşme Sok. No: 7 Parmakkapı 34433 Beyoğlu / İSTANBUL