Bizi Takip Edin:

i Buenos días Andalucía!

Seyahat ve Okul Gezİsİ

Endülüs Gezisi

6 ile 11 Haziran tarihlerinde öğrencilerimizle İspanya’ya bir gezi düzenledik. 10. sınıflardan 24 öğrenci ve 3 öğretmenimizle Endülüs’te harika bir hafta geçirdik...

Madame Danièle, Madame Berna ve Erol Bey ile gerçekleştirdiğimiz gezimizde önce İspanya’nın Endülüs bölgesinde bulunan Cordoba, Granada ve Sevilla şehirlerini, daha sonra ise Toledo ve Madrid’i gezdik.

Birçok camii, katedral, sinagog ve saray ziyaret ettik, Endülüs’ün dar sokaklarını ve Toledo’nun yokuşlarını keşfettik, farklı mimari yapıları inceledik, kulelere çıktık, öğretmenlerimizin hazırladığı kitapçıklardaki sorulara cevaplar aradık, İspanyolca dersleri aldık, churros yedik, flamenko kursuna ve gösterisine katıldık.

Son olarak Real Madrid’in Santiago Bernabéu Stadyumu’nu gezdik ve bu güzel geziyi sonlandırıp İstanbul’a döndük.

Galeri

Güncel Konular

Tevfik Fikret’in Evi Aşiyan Müzesi’ni Ziyaret Ettik

Hazırlık Sınıfları İçin Kaynaştırma Etkinliklerinin Son Etabı!

Orhan Kemal Müzesi Ziyareti

Orhan Kemal’in oğlundan Baba Evi’ni dinlemek...

9.Sınıf Öğrencilerimizin Gözünden Marmaris Mavi Sınıf

10.Sınıf Öğrencilerimiz Şirince’de Nesin Matematik Köyü’nde!

Mavi Sınıf Tanıtımı - UCPA/Marmaris

Bizi Takip Edin:
© 2013 Sainte Pulchérie Lisesi - Çukurluçeşme Sok. No: 7 Parmakkapı 34433 Beyoğlu / İSTANBUL