Bizi Takip Edin:
Kültür ve Sanat
Küresel Eğitim
Yayın tarihi 6 Aralık 2012

Yağmur Altında Keyifli Bir Trekking...

Spor

17-21 Aralık arasında düzenlenecek olan « Bağımlılıkları Önleme » haftası etkinliklerinin birinci etabı, okulumuz rehber öğretmeni Defne SATGAN ve beden eğitimi öğretmeni Aziz ALPARSLAN eşliğinde 30 Kasım-1 Aralık tarihlerinde trekking gezisiyle başladı.

Ekibimizle birlikte 30 Kasım Cuma günü saat 14:00’te okulumuzdan hareket edip Yalova’ya ulaştıktan sonra küçük bir yürüyüşün ardından konaklama yerine vardık ve hep birlikte akşam yemeğimizi yedik.

Cumartesi sabahı erken bir kahvaltının ardından trekking yapılacak Erikli yaylasına doğru hareket ettik. Molalar ile birlikte 6 buçuk saat süren gezimiz boyunca tam 16,4 km yol katettik. Her zaman kullandığımız rotanın kapalı olması nedeniyle rota değiştirmek zorunda kaldık ve havanın yağışlı olması parkurumuzu oldukça zorlaştırdı. Ancak tüm öğrencilerimiz, karşılaştıkları güçlüklerle mücadele ederken oldukça cesurdular. Birbirlerine yardım ederek karşılıklı güven duygularını geliştirdiler ve oldukça uyumlu bir ekip olduklarını kanıtladılar.

Bağımlılıkları önleme haftası kapsamında bir süreliğine de olsa uzaklaşmak istediğimiz cep telefonlarımız ve internet bağlantımız olmadan, hava kirliliği ve sigara dumanından uzak bir doğa yürüyüşünün ardından Teşvikiye köyünün kahvesinde nefis kır pidelerimizi yiyerek gezimizi tamamladık.

Günün sonunda yorgun ama keyifli bir şekilde Yalova-Yenikapı deniz otobüsüyle İstanbul’a geri döndük.

Öğrencilerimize spor olgusunu kavrama, ekip ruhunu keşfetme, doğa ortamında dayanıklı olma ve dayanışma fırsatını veren bu çalışmanın katılan herkese yararlı olmasını diliyoruz.

Galeri

Aynı Bölümde

Bağımlılıkları Önleme Haftası Etkinliklerimiz

17-21 Aralık

Güncel Konular

Sainte Pulchérie Lisesi Tenis Turnuvası

Yelken Turnuvası’nda İkincilik Ödülü!

Afrika Renklerinde Futbol

Bahçede Rengarenk Bir Zumba Seansı!

Sağlık Haftası- Atatürk Haftası

Marmaris’in Ardından...

Marmaris’te Bir Gün Daha...

Marmaris’te 4. günümüzü tamamladık.

Bizi Takip Edin:
© 2013 Sainte Pulchérie Lisesi - Çukurluçeşme Sok. No: 7 Parmakkapı 34433 Beyoğlu / İSTANBUL