Bizi Takip Edin:
Kültür ve Sanat
Küresel Eğitim

Spor

• Yayın tarihi 21 Ekim 2011 | Marsilya (Fransa)

Konuklarımızın Sultanahmet Gezisi

Misafir öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz okulumuz beden eğitimi ve spor öğretmenleri eşliğinde 18 ekim salı günü sabah antrenmanı yaptılar... Konuklarımız antrenman sonrasında öğlen yemeğini tarihi Sultanahmet Köftecisi’nde yediler. Köfteyi, özellikle de (...)

Marsilya’lı Öğrenciler İzlenimlerini Aktarıyor...

İstanbul’da geçirdikleri 4 günün sonunda Marsilya’lı konuklarımız, lisemiz ve şehrimiz hakkındaki izlenimlerini geliştirdiler. Her sabah, önce günlük antrenmanlarını yapmak üzere stada gittiler sonrasında da kültürel bir keşfin yolunu tuttular. Son günlerde (...)
  • Yayın tarihi 20 Ekim 2011 | Dayanışma Etkinlikleri

SP 33. Avrasya Maratonu’nda

Okulumuz öğrenci ve öğretmenleriyle, 16 Ekim 2011 günü, bir kez daha Avrasya Maratonu’ndaydı. Etkinlik fotoğraflarını sizlerle paylaşıyoruz... 33. Avrasya Maratonu için okulumuz öğrenci ve öğretmenleri, 16 Ekim Pazar sabahı Çamlıca’da buluştular ve Asya’yı (...)
  • Yayın tarihi 18 Ekim 2011 | Marsilya (Fransa)

Konuk Futbol Takımı ile 2. Gün

Sainte Pulchérie Lisesi, 16-22 Ekim 2011 tarihleri arasında, futbol temalı bir değişim programı çerçevesinde, Marsilya Honoré Daumier Lisesi’nin 16 öğrencisini konuk ediyor. Bu yıl uygulanmaya başlanan bu yepyeni proje, gençlerimize spor aracılığıyla (...)
  • Yayın tarihi 11 Ekim 2011 | Marsilya (Fransa)

Marsilya-İstanbul Değişim Projesi

Sainte Pulchérie Lisesi, 2011-2012 öğretim yılında Marsilya’dan Honoré Daumier Fransız Lisesi ile futbol temalı bir değişim programı projesine hazırlanmaktadır. Bu projede lisemizin futbol takımında oynayan 16 öğrenci görev alacaktır. Projenin Amacı Spor (...)
  • Yayın tarihi 5 Ekim 2011 | Marmaris’te Mavi Sınıf

Marmaris’teki Son Günümüz...

Bu sabah koşu yapmadık ancak dersler biraz daha erken başladığı için yine de erken kalktık. Kahvaltıdan sonra Fransızca dersimize girdik. Son gün olduğu için dersler çok hızlı ve eğlenceli geçti. Derslerden sonra kano yapmaya gittik. Arkadaşlarımla beraber (...)

Dönmeye Hazırlanırken...

Güneşli bir Marmaris sabahına uyanmanın keyfi, bizi uyandıracak sabah sporumuzu yapacak olmanın mutluluğuyla birleşerek hepimiz için dolu dolu bir günü müjdeliyordu bugün... Temiz, serin hava ve spor... Sonrasında ise neşeli sohbetlerin renklendirdiği cıvıl (...)
  • Yayın tarihi 3 Ekim 2011 | Marmaris’te Mavi Sınıf

Dönmeye Yaklaşırken Marmaris’ten Bazı İzlenimler...

Marmaris, ferah dalgalı, denizin yanık yüzlü kumsalı öptüğü, bakir koylarında binbir çeşit çiçeğin güneşi selamladığı, bizi hem rahatlatan hem de eğitim öğretimin eksik olmadığı seyahatimize ev sahipliği yapan gözbebeği beldelerimizden biri... Sabahları güneşin (...)

Marmaris’te Üçüncü Günümüz...

Her sabahki gibi bugün de saat 7’de sahilde sabah koşusu için buluştuk. On kişilik gruplara ayrılıp iki tur koştuk. Bu sabah koşusunun etkisiyle güne zinde başlamanın verdiği hazla kahvaltımızı ettik, hemen sonra da spor aktivitelerine başladık. İki gruba (...)
  • Yayın tarihi 27 Eylül 2011 | Marmaris’te Mavi Sınıf

Marmaris’te İkinci Gün

Sabah saat 6.30’da çalan alarma rağmen sabah koşusuna geç kalınca aramızdan bazı öğrenciler, kumda değil, denizde koşu yapmak zorunda kaldılar. Denizde yapılan koşu uyanmamızı sağladı. Hep beraber iyi bir kahvaltı yaptıktan sonra farklı aktiviteler için (...)

Diğer Etkinlikler

Bizi Takip Edin:
© 2013 Sainte Pulchérie Lisesi - Çukurluçeşme Sok. No: 7 Parmakkapı 34433 Beyoğlu / İSTANBUL